Tuesday, November 10, 2009

macam pengantin baru

owh.entry xde kene mengene dgn pengantin yg bru kawen ataupun bru nk kawen.eyh..mcm same jew..haha..ok2..pernah tak jalan blkg org yg jln mcm pengantin.hah.ni baru betol.ade kene mengene gak ngn pengantin.yelah.pengntin kn jln lemah lembut, slow n steady je sambil di palu bunyi kompang yg x berape nk best tpi wt2 best.haih.aku ni da la jln laju.100km per secnd.ceh.mcm tipu.tpi btol lah aku jln laju.lida partner aku jln laju.haha.
berbalek kpd cerita tdi.bile kiter ni jln laju pastu ade pulak org dpn kiter yg jln mcm pengntin,dgn heels lah.dgn baju kurung pahang,kurung melake,kurung london lah.dgn nk ngumpat psl mamat kelas sebelah lah.hish..tensen taw x..nk jew sound tpi aku ni berperikemanusiaan lgi.aku fkr,x sume org jln laju mcm aku..haha.perasantan.ye lah.kalo jln slow takpe g.ni siap nk wt jln tu mcm jln boyfren die hadiah kt die.hadoihlah.

kalo aku kt skolah dulu.mau kene sound ngn senior.t'ngiang ngiang lagi suare akak tu,dialog die mcm ni:"ko ingt coverwalk tu korng yg punye? "..haha..tu yg aku da t'biase jln laju ,kalo jln slow pon aku akn bg ruang tuk org len jln.ish.kalo aku join p'tandingn jln laju.mmg mng lah..skali ngn partner aku si lida tuh.haih.kalo rase anda2 sume ni jenis jln lmbt.bg lah ruang kpd org yg jln laju mcm aku nih jln.jgnlah nk wt jln tuh mcm jln korng ok! -_-

2 comments:

izzah said...

haha..seyes aku benggang gak kalo org jln cm pengantin nie..

Liana Mohd Basar said...

haha..taw xpe2..nk2 time tgh lmbt nk g kelas..